نیمچه سخنامسال یازدهمم:)پشتیبان جانمم دیگه پشتیبان جان من نیست:)شد یه رفیق واسموقتی اولای یازدهم باهاش حرف میزدم میگفت :من دیگه تورو نمیشناسم:/ نه دانش آموزمی نه پشتیبانتمولی من کنه تر از این حرفا بودمو هنووزم باهاش حرف میزنم من و مشهد ... محاله:)...
ما را در سایت من و مشهد ... محاله:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: جمعه 5 شهريور 1400 ساعت: 22:50